Opis
Vzglavnik MojSan Woolly je originalen, edinstven izdelek z strukturo izključno naravnih materialov, ki spada v PREMIUM ponudbo Vzglavnikov MojSan.
Izdelan je iz 100% naravnih materialov.
Sestavljen je iz zunanje pralne 100% bombažne prevleke s patentno zadrgo, v kateri se nahaja dodatna prevleka, tudi na osnovi bombažnih vlaken, polnjena s čisto novo volno za vrhunsko udobje spanja. Volna uravnava vlago, je popolnoma udobna, medtem ko bo bombažna zunanja obloga zagotovila neovirano dihanje kože obraza in ta vzglavnik naredila nepogrešljiv del vaše spalnice. Vzglavnik je prilagodljiv, z možnostjo regulacije višine.
PURE NEW WOOL by WOOLMARK Company logo je eden od globalno najbolj prepoznavnih simbolov v tekstilni industriji, ki označuje, da je izdelek izdelan iz 100% čiste nove volne.
Prednosti in značilnosti vzglavnika MojSan Woolly:
- Edinstven izdelek na trgu z vrhunsko končno obdelavo
- Struktura iz 100% naravnih materialov
- Zunanja pralna bombažna prevleka, prešita z volno, s patentno zadrgo
- Notranja prevleka na osnovi bombažnih vlaken
- Polnjen s čisto WOOLMARK novo volno za vrhunsko udobje spanja
- Prilagodljiv – možnost regulacije višine
- Na voljo v dimenziji 70×50 cm
ZAKAJ VOLNA ?
WOOLMARK company certifikat
The Woolmark Company je podružnica podjetja Australian Wool Innovation (AWI), organizacije, ki izvaja raziskave, razvoj in trženje skozi svetovno verigo oskrbe z avstralsko volno.
PURE NEW WOOL by WOOLMARK Company logo je eden najbolj prepoznavnih simbolov v tekstilni industriji, ki kaže, da je izdelek izdelan iz 100% čiste naravne volne. Izdelki z licenco tega znaka izpolnjujejo stroge standarde in zagotavljajo zaupanje uporabnikov v kakovost izdelka. Logotip WOOLMARK je last podjetja The Woolmark Company.
Blagovna znamka WOOLMARK se uporablja za certificiranje izdelkov glede na sestavo vlaken, primernost za določen namen uporabe, zmogljivosti pri uporabi in vzdrževanju, da se zagotovijo pričakovanja uporabnikov od samega izdelka.
WOOLMARK logo je bil oblikovan s strani italijanskega oblikovalca Francesca Saroglia leta 1964 in se od takrat uporablja v več kot 100 državah po celem svetu. Do zdaj je bilo več kot 5 milijard izdelkov proizvedenih s tem znakom.
Po raziskavi AWI, podjetja, ki je lastnica simbola WOOLMARK, polovica tistih, ki poznajo logo pozna njegov namen.