Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Hutar.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

 

S spletno trgovino Hutar.si upravlja podjetje:

HUTAR trgovina, d.o.o.
Viniška cesta 33
8340 Črnomelj
Slovenija

Davčna št.: SI14697343; smo davčni zavezanec
Matična št.: 2044501000

Telefon: 07 3567 600
Email: info@hutar.si

 

(v nadaljevanju »ponudnik«), ponudnik storitev e-poslovanja.

 

Odgovorna oseba za določitev in izvajanje pogojev poslovanja je Tomaž Hutar.

 

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Hutar.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

45 dnevno testno obdobje ležišč

 

  1. Zakaj testno obdobje?

Pestra kolekcija MojSan® vzmetnic in ležišč iz pene je skrbno oblikovana tako, da zagotavlja kakovostno izbiro za ljudi z različnimi spalnimi navadami.Vaše telo zahteva najudobnejši položaj za spanje, zato si zagotovite vrhunsko udobje in se seznanite s podrobnostmi vsakega modela vzmetnice in ležišča MojSan®, saj nudimo rešitve tudi za najzahtevnejše uporabnike. Zasnovane za dolgotrajno uporabo, z vključevanjem najnovejših trendov in industrijskih sistemov za spanje v vsak vidik razvoja, so vzmetnice MojSan® logična izbira in naložba v dve tretjini vašega aktivnega življenja.

Zato smo za vas omogočili 45 dnevno testno obdobje ležišč. Če vam pri nas kupljeno ležišče ne ustreza, ga lahko zamenjate z novim ležiščem. Naši strokovnjaki vam bodo pomagali izbrati drugo primernejše ležišče.

 

Testno obdobje velja le za naslednje modele vzmetnic standardnih dimenzij Moj San®: Erato plus, Dalia plus, Bamboo, Prestige, in Olea. 

 

Za uveljavljanje testnega obdobja za vzmetnice Adriatico in Dreamer iz hotelskega  programa oziroma z ne snemljivo in negorljivo prevleko, je ob nakupu vzmetnice potrebno istočasno (na istem računu) kupiti tudi vodoodporno zaščito za njo ali nadvložek. V času testnega obdobja morate zaščito obvezno uporabljati, saj umazanih in poškodovanih ležišč ne moremo zamenjati.

Za vse ostale modele Moj San ® vzmetnic in ležišč testno obdobje ne velja.

Zaščita ni predmet testnega obdobja in se ob morebitni menjavi vzmetnice ne more zamenjati oziroma vrniti.

 

  1. Pogoji za uveljavitev testnega obdobja

Za sodelovanje v testnem programu se obrnite na naše prijazno prodajno osebje, ki vam bo svetovalo pri nakupu in prijavi v testno obdobje.

V kolikor vam pri nas kupljeno ležišče po 45 dneh (v testnem obdobju) od prevzema ležišča ne ustreza, vam ga s pomočjo naših svetovalcev zamenjamo z novim ustreznejšim ležiščem.

Za sodelovanje v testnem obdobju morate izpolnjevati spodaj naštete pogoje:

  • Ob menjavi ležišča je potrebno priložiti originalen račun. Testno obdobje velja izključno na kupljeno ležišče in ne vključuje ostalih artiklov navedenih na računu kupljenih istočasno z ležiščem.
  • Ležišče ne bomo zamenjali, če ta v času testnega obdobja ni bil na letvenem dnu, posteljnem okvirju z dnom ali boxspring postelji kupljenem pri nas oziroma takšnim, ki ima vsaj 26 ali 28 prečnih letvic, odvisno od dolžine ležišča 190 cm ali 200 cm.
  • Ležišče je mogoče zamenjati z drugim ležiščem v enaki velikosti kot prvotno ležišče.
  • V testnem obdobju mora biti shranjena originalna embalaža vzmetnice in se v le tej lahko vrne vzmetnica katera je bila uporabljena v testnem obdobju.
  • V kolikor je originalna embalaža poškodovana vam bomo morali le to zaračunati.
  • Poškodovanih in uničenih ležišč ni mogoče zamenjati.

 

  1. Način uveljavitve menjave ležišča

Zahtevo za menjavo ležišča morate podati v 45 dneh od prevzema ležišča.

Strošek menjave vzmetnice, ki je bila predmet testnega obdobja je:

Do širine 90 cm               74,. €

Od širine 90-140 cm        116,- €

Od širine 160- 180 cm     149,- €

V kolikor boste zahtevali dostavo ležišča, vam bomo zaradi kritja stroškov zaračunali strošek dostave novega ležišča. Stroški dostave in odvoza (vključno z odstranitvijo starega ležišča iz hiše ali stanovanja, vnos in iznos) se obračunajo po veljavnem ceniku dostav in storitev Sleeping studia Moj San by Hutar. V kolikor se spremenijo vaši podatki (sprememba naslova itd.), je o spremembi potrebno obvestiti naše prodajno osebje, sicer ne odgovarjamo za napačno dostavo, vas pa bodo bremenili dodatni stroški.

Cenik dostav in ostalih storitev:

– Ljubljana mesto                         39,- €

– do 30 km od salona                   59,- €

– 30-60 km od salona                   69,- €

– nad 60 km                                   85 ,-€

 

Vnosi v stanovanje:

  • Pritličje                                          19,90 €
  • Vsako dodatno nadstropje           9,90 €

 

V kolikor bo vaše novo izbrano ležišče dražje od predhodnega testnega ležišča, je potrebno doplačati razliko v vrednosti novega ležišča.

V kolikor je novo izbrano ležišče cenejše od predhodnega, razlike v vrednosti ne vračamo, lahko pa razliko izkoristite za nakup drugih artiklov iz naše široke ponudbe.

Kot vrednost dobropisa se šteje vrednost kupnine, ki jo je plačal kupec, zmanjšana za stroške uporabnine, dostave in odvoza ter morebitnih drugih storitev, ki jih je kupec koristil pri Sleepin studio Moj San by Hutar..

Vaše testno obdobje lahko uveljavljate izključno na naših poslovalnicah Sleeping studio Moj San by Hutar Ameriška ulica 13 Ljubljana in Salon pohištva Hutar Viniška cesta 33 Črnomelj.

Testno obdobje je možno uveljavljati, če se nakup opravi v Prodajnem salonu Sleepin studio Moj San by Hutar Ljubljana in Salon pohištva Hutar Črnomelj.

Testno obdobje ni mogoče uveljaviti za ležišča, ki so na odprodaji in/ali razstavne eksponate in ne za ležišča, ki tvorijo celoto skupaj s posteljo.

Testno obdobje se lahko koristi enkratno, kar pomeni, da kupljeno ležišče zamenjamo samo enkrat.

Testno obdobje ne krije ostalih nepravilnosti, ki so predmet garancije ali stvarne napake in ne vpliva na vaše standardne pravice, ki so določene z zakoni v RS. Pogoji testnega obdobja veljajo izključno na področju Republike Slovenije.

Pravico do testnega obdobja ni mogoče prenesti na drugo osebo in se nanaša samo na prvotnega kupca ležišča.

 

Testno obdobje ne velja v primerih ko:

  • je bilo ležišče po prevzemu oz. dostavi namenoma ali iz malomarnosti poškodovano, nepravilno uporabljeno ali uničeno (primeroma, vendar ne izključno, da je bilo namočeno, izjemno umazano, nepravilno shranjeno, nepravilno prenašano, itd.) ali drugače nehigienično, v posledici česar je uničeno ležišče.

V kolikor imate v zvezi s testnim obdobjem še kakšno vprašanje, vas vabimo, da se zglasite na naslovu Sleeping studio Moj San by Hutar Ljubljana ali Salon pohištva Hutar Črnomelj.

 

Lahko nas kontaktirate tudi preko elektronske pošte na naslov sleepinstudio@mojsan.si in info@hutar.si.

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba Hutar.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Cene so predstavljene kot spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100% plačila.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na transakcijski račun upravitelja HUTAR trgovina, d.o.o. (po ponudbi / predračunu)
  • s kreditnimi ali debetnimi karticami preko integriranega plačilnega sistema Stripe
  • preko kreditnega sistema Leanpay.

 

Cene

Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Podjetje HUTAR trgovina, d.o.o. je davčni zavezanec, vse cene imajo obračunan tudi DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

 

Akcije

Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti eno promocijsko kodo. Pri nakupu artiklov v akciji ne velja brezplačna poštnina.

 

Postopek nakupa

1. Naročilo v čakalni vrsti

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Na tem koraku ima kupec še možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

2. Naročilo potrjeno

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.

3. Blago odposlano

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

4. Vračilo artiklov

Vračilo artiklov je možno v 14-ih dneh od prevzema artikla. Artikel mora biti ob vračilu zapakiran v originalni embalaži in v nespremenjeni količini ter nepoškodovan. Stroške vračila krije naročnik.

 

Garancija

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih izdelkov ali na računu.

 

Dostava in vračilo

Ponudnik bo blago/artikel  oz. storitev dostavil v dogovorjenem roku razen, če pride do nepredvidljivih dogodkov na katere ne more vplivati (naravne katastrofe, nepričakovan zamik dostave s strani dobaviteljev..).

Plačnik dostave je (razen, če ni med samim naročilo navedeno drugače)  kupec (naročnik). Cenik dostave je naveden med samim naročilom artikla/storitve.

Dostava pomeni prevoz s strani Trgovine Hutar d.o.o. do vhodnih vrat, v primeru stanovanjskega bloka do vhoda bloka, če pa je dostop do vhodnih vrat omejen (npr. ozka cesta, ograja,…), se za dostavo šteje dostava do tam, kamor je dostavljavec lahko prišel.

Stroške dostave in vračila artiklov v primeru pravice, ki jo ima potrošnik po zakonu o varstvu potrošnikov za sklepanje pogodb na daljavo, krije kupec.

Dostavljamo samo v Sloveniji, kupci iz drugih držav lahko naročene artikle prevzamejo na matičnem naslovu podjetja.

Storitev kot je vnos, odvoz in montaža se računa po sledečem ceniku :

VNOS V STANOVANJE:

  • Pritličje : 19,90€
  • Vsako naslednje nadstropje: 9,90 €

ODVOZ :

  • -stare vzmetnice, postelje,..   19,90€

MONTAŽA :

  • Boxspring postelja : 36,90€
  • Ostale postelje   : 59,90€

 

 

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik bo v 8 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi HUTAR trgovina, d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

HUTAR trgovina, d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Republika Slovenija, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

 

 

Datum zadnje spremembe pogojev poslovanja: 1.1.2024.

 

 

Želimo Vam prijetno nakupovanje!

 

Ekipa Hutar.si